La comuna : Un imatge
. Balhar un imatge positiu de la vila aquò vòl pas dire vendre un imatge a còp d’eslogans. Lo respèct de l’identitat culturala e linguistica es un element que deu dintrar dins la comunicacion de la vila e pas èsser esconduda.
. Senhaletica bilinga sistematica, valorizanta, pedagogica, agusant la curiositat, l’interés per una istòria, un present e un avenidor diferent (ajuda acrescuda a las manifestacions, comunicacion als estatjants, comunicacion toristica renovada).
. refús de pagar plan car de « comunicants » totjorn fòra país en tot pretèxtar que serían mai prestigioses (Logòs, grafisme, tematicas sovent uniformizants).
. Far pròva d’imaginacion dins la nominacion de las vias nòvas. Mesa en valor de la toponimia, de l’istòria.
. lo costat atrasènt d’una vila, d’una comuna es bèl primièr un afar de qualitat de vida e de servicis a la populacion. Es tanben un afar de ben viure.
. L’identitat culturala e l’originalitat de las activitats dins aqueste domèni participan largament d’aqueste costat atrasènt.
Per aquesta rason disèm que l’atrasènça que far venir e s’installar d’entrepresas pòt pas èsser de subre enquant organizat per las collectivitats per saber qual balharà mai de moneda a tal o tal industrial per que se venga installar.
. Los arguments per lausar un territòri son quicòm mai (competéncias sus plaça, qualitat de vida, infraestructuras modernas, innovacion).
. Aqueste argumentari val tot parièr perl’atrasènça toristica.